wtorek, 27 listopada 2012

Reaktywacja

No i tyśka zmobilizowała mnie do kolejnego postu.
Zaglądam na pocztę - a tu fanka nie może się doczekać informacji co tam u mnie.

A u mnie sporo - po pierwsze i najważniejsze zaczęłam chodzić.
Rozumiecie :D W końcu jestem niezależna. Mogę robić co chcę, iść gdzie chcę i ciągnąć za to co chcę - pod warunkiem, że dosięgnę. Ale nad tym pracuję. Dużo jem żeby szybciej urosnąć:) I udaje mi się - a jakże:)

No w każdym razie - na pewno rozumiecie teraz dlaczego komputer poszedł w odstawkę.
Świat jest niesamowicie ciekawy. Tyle rzeczy można dotknąć, wsadzić do buzi, podnieść z podłogi, ściągnąć z mebli, stołu i tak dalej. Wszędzie czekają pochowane na mnie niespodzianki - które tylko czekają aż je odkryję
A ja staram się jak mogę - i nie daję im długo czekać na odkrycie.

ogólnie jest fajnie - tylko czasami zdarza mi się odkryć coś zbyt ciepłego - gorącego wręcz. Ale wtedy rodzice, babcia, siostra uczciwie starają się mnie ostrzec - mówiąc nagle i przeraźliwie - hhhhhhyyyyyyyy czy jakoś tak. No akurat te słowo na mnie działa. Raz pod kontrolą pozwolili dotknąć mi nagrzanego piekarnika - i teraz już wiem, że czasami - ale tylko czasami mają rację. Pewnych rzeczy nie należy dotykać.
Na szczęście niewiele ich. A cała reszta - z resztą się zaprzyjaźniam.

A mama - mama czasami mówi że spokojniej było gdy nie umiałam chodzić. Ciekawe czemu??

A teraz spadam. Jeszcze nie sprawdziłam co ukryli w szufladach w kuchni

Ps. Jeśli czytacie ten wpis - i właśnie ząbkujecie - tak jak ja - to jednym z lepszych sposobów na zęby są kredki starszej siostry. Ciężko je zdobyć - bo zarówno siostra jak i rodzice bronią ich jak lwy - ale naprawdę idealnie masują bolące dziąsełka. A i potem mycie twarzy murowane. Ale i tak Polecam

4 komentarze:

  1. Zapraszam do mnie na konkurs http://madziazwaw1.blogspot.com/2013/06/konkurs-wygraj-fotoksiazke-ze-swoim.html
    do wygrania fotoksiążka

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog:) Dlatego daje nominacje do Liebster Award:
    http://mamanakaruzeli.blogspot.com/2013/07/liebser-blog-award-po-raz-drugi.html

    Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uu brzmi ciekawie ;) a ja sobie ze spokojem sprawdzam jak zdobyć wiedzę o ubezpieczeniach... Sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  4. My ząbkujemy ale całe szczęście bezboleśnie :) pozdrawiamy i zapraszamy do siebie http://kaszka-z-mlekiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń